woensdag 21 december 2011

Nieuwe Catrice mono eyeschadows!

Hoihoi!

Ik heb laatst drie nieuwe Catrice mono eyeschadows gekocht!
Twee heb ik met 30% korting gekocht, en een ander voor maar 1 Euro!
Vandaag de foto's en swatches!




De kleuren die ik heb gekocht van links naar rechts: 420 Talk Like An Egyptian, 140 The Captain Of The Black Pearl, 310 Lobster-Lobby.com.
De twee linkse heb ik met 30% korting gekocht en de rechtse voor maar 1 Euro!


De gouden kleur heeft me altijd al aangesproken! Wat een super mooie kleur!
De oogschaduw heeft veel glittertjes wat super mooi is voor de kerstdagen, en mooi te combineren met de zwarte oogschaduw.


The Captain Of The Black Pearl (Pirates of the Carribean!) is een super gepigmenteerde oogschaduw, hij is echt gitzwart!
Er zitten mooie zilveren glitters doorheen die goed te zien zijn! Heel mooi!


Deze roze kleur is echt het tegenovergestelde van de vorige oogschaduw.
Lobster-Lobby.com (wat een rare naam trouwens!) is een lieve, zachte, roze kleur.
Ik denk dat je hem misschien ook wel als blush kan gebruiken, maar die moet je dan wel heel lichtjes aanbrengen want hij is voor een blush er gepigmenteerd!

De swatches:



Zoals je ziet is de zwarte kleur echt heel erg donker!
De gouden kleur wordt denk ik echt een favoriet, I love gold!
De roze kleur vind ik ook erg mooi! Alleen ik weet niet goed hoe ik hem moet combineren, ik denk daarom ook dat ik hem als blush ga gebruiken.

Ik ben benieuwd wat jullie van de oogschaduws vinden! Let me know.

Liefs,
Lotte

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pigmentatie, ik vind ze alle drie prachtig.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zien ze eruit! Hier wil ik ook wel een paar van hebben. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een mooie kleurtjes! Die zwarte en gouden zijn super mooi voor kerst en oud en nieuw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes!
    Leuke blog heb je ook, ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my.. Door het lezen van deze blog MOET ik die gouden en roze oogschaduw ook aanschaffen! Die zwarte heb ik al, die is inderdaad prachtig gepigmenteerd c:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, even flabbergasted bij de geweldige pigmentatie! WAUW. Wat een prachtige oogschaduws, damn, ik moet echt beter kijken bij Catrice. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie kleuren en goed gepigmenteerd! (:

    BeantwoordenVerwijderen