vrijdag 30 december 2011

Love winter-outfit!

Haaj!

Sorry dat ik zo'n lange tijd geen blogposts heb geplaatst! Maar vandaag heb ik er weer een voor jullie!
Deze keer een nieuwe fashionoutfit! Enjoy:D




Het shirtje en het broekje heb ik gister in de opruiming bij van de belt Modewereld in de Wijk gekocht.
Er zijn daar nu actie's dat als je 1 kledingstuk koopt je 10% korting krijgt, bij 2 kledingstukken 20%, bij 3 kledingstukken 30% en bij 4 kledingstukken 50% korting!


De ketting die ik draag is van mijn zus en van de armbandjes is de bruinachtige van mij en de andere van mijn zus.



De laarsjes die ik draag heb ik vandaag gekocht bij de Ziengs.
Ik heb de laarsjes in de uitverkoop gekocht (er is nu overal uitverkoop, dus als je nog iets nodig hebt zou ik nu snel naar de winkels gaan;)



Ik ben benieuwd wat jullie van de outfit vinden! Let me know!
Ik zal hieronder nog even zetten van welk merk alle kledingstukken zijn:

Het broekje: Dept.
Het shirtje: ook van Dept maar van de Denim Department lijn.
De leggin: van de markt.
De schoenen: Aqa.
Oorbellen: Hema.
Armbandjes: kapster Joyce Emmen.
Ketting: weet ik niet precies, ik denk van de Six of van de V&D.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit, i love the shoes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit =D! Aww die ketting is echt vet ^^! Ik vind bedeltjes meestal wel leuk =]! Die armband met die roosjes is ook leuk =P!

    Ps. I follow you ^^! Volg je terug <3??

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen