zaterdag 3 december 2011

Calming Clay poeder masker van Dr. van der Hoog

Hoi!

Toen ik vandaag met mijn moeder nog de laatste sinterklaascadeautjes aan het kopen was, zei mijn moeder: ''Dat masker dat je een tijdje geleden had(dr. van der Hoog Avocado masker) zullen we even kijken of die nog bij de Etos ligt? Want je huid zag er naderhand zo goed uit!''. Dus wij gingen naar de Etos en hebben toen dat masker opnieuw gekocht en toen heeft mijn moeder ook nog het Calming Clay masker meegenomen.
Die heb ik vandaag bij haar opgedaan en toen er nog wat over was heb ik hem zelf ook opgebracht, vandaag mijn mening over dit poeder masker!




Het masker zit in een extra grote verpakking.
Het clay masker is dus een poeder masker dat vochtregulerend en herstellend is.
Bij de poeder maskers van dr. van der Hoog is het de bedoeling dat je bij de poeder 1 eetlepel gekookt water toevoegt en dit tot een pasta mengt.
Uiteindelijk heb ik het hele masker opgemaakt, maar als je het voor 1 persoon wilt gebruiken raad ik je aan om gewoon de helft te gebruiken want anders heb je veel te veel!



Het masker is zoals je misschien op de foto ziet, net iets te dik geworden want toen ik het masker opbracht
op mijn moeder's gezicht, smeerde hij niet lekker, dus iets meer water de volgende keer!

Toen ik het masker bij mijn moeder had aangebracht, heb ik het poeder dat nog over was bij de pasta gemengd en daar weer wat water bij gedaan, uiteindelijk werd dit weer te waterig. Het is dus eigenlijk een beetje op je gevoel mengen, maar het ''waterige masker'' deed ook prima z'n werk!


''Het masker wordt na een tijdje hard zodat de bloedcirculatie wordt gestimuleerd''.
Als het masker hard ik geworden, voelt het heel raar aan! Je kunt je gezicht nauwelijks bewegen!


Ik heb hier mijn gezicht heel veel bewogen en toen vielen er allemaal kleine stukjes van m'n gezicht, dus ben je binnen...beweeg niet al te veel je gezicht;)

Nadat ik het masker van mijn gezicht afgehaald heb, voelde mijn huid echt heerlijk zacht aan!
Ik ben zeer tevreden over de nieuwe dr. van der Hoog lijn! Net zoals het bij het vorige nieuwe masker, voelt mijn huid nu nog steeds zijdezacht aan! Echt een aanrader namens mij!

De reactie van mijn moeder:
Het is echt een heerlijk masker en mijn huid voelde heerlijk zacht aan! Ik heb nu ook een lekker gezond kleurtje op mijn wangen gekregen!

Hebben jullie al iets van de nieuwe lijn uitgeprobeerd?

Veel liefs,
Lotte
p.s. als jullie vandaag, morgen of maandagavond pakjesavond gaan vieren, veel plezier en maak er een gezellige avond van!

3 opmerkingen:

  1. Ben er benieuwd naar, het klinkt goed.
    Nee, ik heb nog niets van de lijn uitgeprobeerd. Ik vind ze eigenlijk een beetje te duur, 2 euro, terwijl ze eigenlijk niet zo heel erg veel werk doen op mijn gezicht. Daarom koop ik liever bij de action of hema e.d.
    Dankjewel! Jij ook veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf vind ik deze maskers van Dr Van Der Hoog de beste :) meestal gebruik ik de kant en klaar maskers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De nieuwe maskers heb ik nog niet geprobeerd, maar ze lijken mij zo fijn. Eerst mijn oude opmaken.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen