dinsdag 13 december 2011

Filmpje: Shoplog met Demi!

Hoihoi!

Jaja, vandaag alweer een filmpje!
Zaterdag heb ik flink geshopt met mijn vriendin Demi, en toen hebben we daar even een filmpje van gemaakt!
Veel plezier met kijken!


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Liefs,
Lotte

P.s. weten jullie nog een goed gratis videobewerkingsprogramma?
Die op Youtube vind ik namelijk vreselijk want ik snap er niks van, ik kon namelijk de mega letters in het begin niet wegkrijgen:(
Hopelijk hebben jullie een paar tips!

4 opmerkingen:

  1. superleuk filmpje!
    enthousiaste meiden hihix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahhah ik heb daar een heuule rare stem! xd

    was superleuuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat leuk dat jullie dit samen hebben opgenomen. Wat een lekkere reep.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje en leuke aankopen, veel plezier met alles ^_^ Bedankt voor je reactie en bezoek op mijn blog trouwens, waardeer ik ^_^

    BeantwoordenVerwijderen