donderdag 1 december 2011

Lievelingsgeur van Kneipp!

Hey!

Toen ik al mijn verzorgingsspulletjes aan het opruimen was, kwam ik mijn Kneipp amandelbloesem setje weer tegen! De Kneipp amandelbloesem geur is echt héérlijk en ook mijn favoriete geur! Vandaag ga ik jullie laten zien wat er in het setje zit!




Dit setje heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen.
In het setje zitten drie olie's, een massage olie, een huidolie en een badolie. Naast de drie oliën zitten er ook een douchecrème en een handcrème.
De geur amandelbloesem is een heerlijke zoete bloemengeur, love it!


De drie olie's gebruik ik eigenlijk niet zo vaak maar de douchecrème vind ik heerlijk voor onder de douche.
Eigenlijk gebruik heb ik de handcrème ook nog niet zo vaak gebruikt, maar die gaat meteen mijn handtas in!
Ik zag laatst dat Kneipp nu ook shampoo en conditioners heeft uitgebracht van deze geur, dus die ga ik zeker nog even halen. Ik hoop ook dat ze nog een deodorant gaan uitbrengen, haha!

Hebben jullie al eens iets gehad van deze geur? Of iets anders van Kneipp?

Liefs,
Lotte

5 opmerkingen: