zaterdag 31 december 2011

Het is bijna 2012..........

Jaja, nog 7 uur en dan is het alweer 2012.
Ik wil jullie natuurlijk allemaal een héél fijn nieuw jaar wensen en hopen dat jullie geen handen verliezen.
Ik hoop dat ik het volgende jaar lekker door kan gaan met bloggen en nog veel artikeltjes en filmpjes ga opnemen!




Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk niet heel veel bijzonders meegemaakt, natuurlijk wel dat ik met mijn blog ben gestart maar veder eigenlijk niet zo veel bijzonders....
Ik ben erg benieuwd wat 2012 allemaal gaat brengen en of er ook leuke, bijzondere dingen gebeuren!

Dit jaar heb ik verder eigenlijk geen goede voornemens, jullie?
Ach, en eigenlijk houd ik ze toch nooit vol, haha!
Misschien weet ik toch nog een goed voornemen, nóg meer beauty spulletjes kopen!(not!)

Ik wens jullie allemaal een super leuke nacht en een geweldig 2012!
Heel veel liefs,
Lotte

6 opmerkingen: