zaterdag 24 december 2011

Kerstige nagels!

Hallo!

Vandaag heb ik mooie kerstnagels gemaakt! Ik had nog geen één tutorial over iets dat met kerst
te maken heeft, dus dacht ik laat ik hier eens iets over schrijven, veel plezier!




De lakjes die ik heb gebruikt zijn: Essence 70 Nude it! Etos glitternagellak in een gouden kleur, en Hema nailpolish in nummer 12, een zwarte kleur.

Stap 1:

Je begint met de Essence 70 Nude it! nagellak.
De lak vind ik echt heel erg mooi! Hij past bij bijna elke outfit!
Over deze lak heb ik een uitgebreide review geschreven.

Stap 2:

Nu breng je allemaal stipjes aan op je nagels.
Ik heb alleen bovenaan mijn nagel stipjes aangebracht, maar je kan natuurlijk ook je hele nagel doen.
Ik heb de stipjes met het puntje van een haarschuifje gezet, maar je kan ook een dotting tool gebruiken.


Stap 3:

Je kerstnagels zijn natuurlijk niks zonder glitter!
Daarom breng je nu een laagje glitterlak aan. Ik heb gekozen voor een gouden kleur, maar je kunt bijvoorbeeld ook voor zilver kiezen.




Nu zijn je kerstnagels klaar, ik hoop dat je het een leuke tutorial vond!
En natuurlijk hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Liefs,
Lotte

4 opmerkingen:

  1. Heel erg creatief en leuk gedaan.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie nageltjes:)! PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely nail polishes. that gold sparkly one looks amazing. :)
    eglesstylediary.blogspot.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen