woensdag 7 december 2011

Catrice Allround concealer

Haaj!

In mijn vorige artikel heb ik mijn sinterklaascadeautjes van school laten zien, en daar zat ook
de Allround concealer van Catrice bij.
Vandaag laat ik jullie zien wat ik er van vind! Veel plezier!




De concealer heeft vijf verschillende kleuren; concealer voor een lichte huidskleur, een iets donkerder huidskleur, een nóg iets donkerder huidskleur, en als laatst de roze en groene kleur.
Op de achterkant van de verpakking staat waar alle kleurtjes voor zijn.
Zo zijn de huidskleur concealer kleurtjes voor oneffenheden, de roze kleur is voor wallen en de groene kleur is voor puistjes of andere rode 'dingen'.


Ik heb even iets roods opgezocht op mijn hand en dat wil ik met de groene concealer bedekken.


Dit rode plekje heb ik bedekt met de groene concealer met daaroverheen een beetje poeder.



Op de foto kun je heel goed zien dat ik poeder en concealer heb aangebracht maar in het echt
valt dat heel erg mee! Ik vind dat hij goede dekking geeft!

De roze kleur concealer heb ik aangebracht onder mijn ogen.
Over deze kleur concealer ben ik iets minder tevreden want ik zie niet veel verschil!
Wat je natuurlijk ook gewoon kan doen is de huidskleurige concealer onder je ogen aanbrengen!

Kijken jullie ook altijd een beetje scheel als je één punt van de camera moet kijken?

Het linkeroog is met concealer en het rechteroog zonder.
Ik zie echt bijna geen verschil! Jullie wel?
Misschien moet ik de volgende keer een iets dikkere laag aanbrengen, dat kan het ook zijn;)

Mijn eindconclusie is dat ik het een prima concealer vind, maar de roze kleur is ietsie minder.
Ik ben benieuwd wat jullie van de concealer vinden! Let me know:D
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Veel liefs,
Lotte

Prijs concealer: €3.49

4 opmerkingen:

  1. Deze is zo fijn, heb er al een paar versleten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie wel verschil met de roze concealer hoor! het ziet er net even iets frisser uit, ik denk als je het in een full face gebruikt het duidelijker zichtbaar is. een erg mooi palet!

    wat is de prijs ervan trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Gelul en andere Bullshit, €3,49.
    Ik zal het er nog even bijzetten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi concealer paletje is dit zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen