zondag 2 oktober 2011

Onyx Skin Polisher

Laatst heb ik een artikel geschreven over het Onyx Peel off masker.
Toen zei ik dat ik ook nog een ander maskertje had gekocht, maar toen ik hem gister wou gebruiken, bleek het een skin polisher te zijn! 


De skin polisher van de Action is een reinigend verzorgingsproduct dat helpt om onzuiverheden te verwijderen  en om de poriën te openen.
De skin polisher is gemaakt van voedende crème, honing, cacaoboter en sheaboter. Hierdoor krijg 
je een heerlijke zachte en frisse huid.

Zo ziet de polisher eruit.
Ik vind de kleur er niet echt aantrekkelijk uitzien. Door de polisher heen zie je een soort van zwarte spikkeltjes, dit zorgt ervoor dat je huid lekker gescrubt wordt.


Hier heb ik de polisher aangebracht.
Voordat je hem aanbrengt, moet je eerst even je huid een beetje vochtig maken.
Zoals je ziet zitten er allemaal zwarte spikkeltjes doorheen.
Om die te zorgen dat die ''spikkeltjes'' ook een beetje helpen, moet je de polisher 1-3 minuten inmasseren.
Laat hem nu 10-15 minuten intrekken en was daarna je gezicht met lauw/warm water en dep je gezicht droog.

Mijn huid voelde na de ''behandeling'' lekker fris en zacht aan.
Het is natuurlijk heel belangrijk om je gezicht daarna in te smeren en dat heb ik gedaan met een Physiogel crème, waarvan ik een proefmonstertje had.


Dit was de review over de Skin Polisher van de Action.
Ik vind hem zeker een aanrader! Hij maakt je huid heerlijk fris.

Veel liefs,
Lotte

1 opmerking:

  1. Klinkt best goed, de substantie ziet er ook goed uit. Bedankt voor de review.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen