vrijdag 7 oktober 2011

Eyes lips Face deel 2

Hoii!

Een tijdje geleden heb ik een artikel geschreven over wat ik graag zou willen hebben van Elf.
Maar toen kwam ik alleen aan de kwasten toe, maar vandaag ga ik jullie vertellen wat ik qua make-up
graag zou willen hebben, veel plezier!


Als eerst:

De Waterproof eyeliner

De waterproof eyeliner van Elf lijkt mij een fijne eyeliner.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een soort ''stift'' liner, dus hopelijk is deze een beetje goed!

De ooglid primer

De ooglid primer is eigenlijk gewoon een oogschaduwbasis.
Je hebt hem ook in in duurdere varianten, bijvoorbeeld van de mineral en studio lijn. Maar het lijkt
me juist leuk om een goedkopere te proberen, om te kijken of hij ook goed is.

De wimperkrultang

Oke, ik speel nu een beetje vals want de wimperkruller is eigenlijk geen make-up, maar ik zag deze nu pas
staan en hij lijkt mij echt super fijn!
Hij ziet er lekker stevig uit en kost maar 1 Euro, ik ben benieuwd!


Lipstick in Captivating

Deze lipstick lijkt mij echt heel erg mooi!
Volgens mij is het een beetje een peachy kleur, en aangezien ik die nog niet heb, lijkt het me leuk om die een keer te proberen.

Matte nagellak

Toen ik deze matte topcoat zag, werd ik helemaal blij!
Ik wil al heel lang een matte topcoat! Na ik al die mooie foto's op andere blog heb gezien ben ik er heel erg benieuwd naar.

Nagellak in Nude

Een nude nagellakje zou ik eigenlijk ook wel graag willen! 
Ik heb heel veel felle kleurtjes nagellak, dus een mooie nude kleur zou ik ook niet willen missen!

3 in 1 kleurenstick

Deze kleurenstick lijkt me ook heel erg leuk! 
Elf zegt dat deze stick voor je gezicht, ogen én lippen is, ik weet niet echt of dat nou kan maar ik laat me verassen.

Dit waren alle make-up producten die ik het liefst zou willen hebben.
De reden dat ik geen foundation, concealer enz. gekozen heb, is omdat ik dan niet weet of ik wel de goede kleur koop, en dat vind ik een beetje zonde.
Ik weet natuurlijk niet 100% zeker of ik ze ook allemaal daadwerkelijk koop, maar daar moet ik nog even over na denken.
Ik ben benieuwd of jullie een keer producten hebben gekocht bij Elf, en wat nou echte aanraders zijn! Let me know! 

Liefs,
Lotte

bron: www.eyeslipsface.nl

2 opmerkingen:

  1. De nagellak van ELF is heel fijn, ze hebben ook leuke kleuren. Leuke wishlist.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er hele leuke spulletjes uit, die wimperkruller is zeker de moeite waard!!

    BeantwoordenVerwijderen