zaterdag 15 oktober 2011

Favoriete Body Lotion!

Jaja, vandaag alweer iets over body producten, namelijk mijn favoriete body lotion.
Deze body lotion is van Oilily heeft echt een ver-ruk-ke-lijke geur! Mmmmmm....


De body lotion heeft volgens mij geen naam, maar onder Oilily staat: flowers, dus misschien is dat de naam?


Oké, ik weet het, ik heb echt belabberde foto's! Het wordt 's avonds ook altijd zo snel donker!
Maar goed, zo ziet de body lotion eruit. Ik vind hem er eerlijk gezegd een beetje raar uitzien, hij zit er zo... ja ik weet niet, zo korrelig uit, maar er zitten geen korreltjes doorheen hoor! ;)
Maar echt, deze geur is zo lekker! Ik ben al een hele tijd fan van Oilily producten en deze hoort ook bij mijn favoriete producten.
Ik heb ook heel wat geurtjes van Oilily verslonden.


Dit geurtje is ook van Oilily en kun je bij meerdere drogisterijen kopen. Ik weet niet precies meer hoeveel
hij kost, maar het is in ieder geval heel goedkoop! Ik geloof iets van 7 euro ofzo.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en één ding: probeer echt een keer iets van Oilily, het ruikt echt heerlijk! :D

Veel liefs,
Lotte

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Je hebt gelijk, Oilily stuff ruikt altijd zoo lekker!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen