woensdag 31 augustus 2011

School make-up bag

Hoi!

In mijn vorige artikel heb ik laten zien wat ik voor schoolspullen heb gekocht. Het leek me leuk om in dit artikel te laten zien wat ik voor make-up ga meenemen naar school.
Vorig jaar nam ik nog helemaal geen make-up mee, maar ik heb laatst een heel leuk make-up tasje gekocht en ik dacht, daar kan ik mooi mijn make-upjes voor school indoen!




In het tasje zitten mijn make-upjes waarvan ik denk dat ze handig zijn om mee te nemen.
Als eerst een lippenbalsem van het merk Biocura. Ik denk namelijk dat het altijd handig is, bijvoorbeeld voor als je droge lippen hebt, om een lippenbalsem mee te hebben, kun je het altijd insmeren!

Dan een coverstick van Essence(in 01 matt sand) Ik vind deze coverstick echt super fijn! Hij denk heel goed.
Als je nou een keer op school bent en je ziet dat er een mega puist naar boven is gekomen, kun je hem snel wegwerken, handy!

Daarnaast zie je de Volume Million Lashes van L'oréal Paris. Dit is een hele fijne mascara met een extra groot borsteltje voor een Million Lashes look!
Ik weet niet helemaal zeker of ik deze mascara altijd ga meenemen, omdat ik hem ook graag gewoon voor thuis gebruik, maar ik kan hem natuurlijk altijd snel in mijn tasje doen;)

Als gloss heb ik de lipgloss van Catrice in 03 Alice's Hatter van de limited edition. Dit is een oranje gloss. Ik vind hem heel mooi, ik gebruik hem eigenlijk meestal als ik een beetje een havy ooglook heb en ik wil een beetje een neutrale gloss.

De blush die ik heel mooi vind, is de multi colour blush van Essence.
Zoals je misschien op de foto ziet, is de blush een beetje kapot, jammer! Maar hij is natuurlijk nog steeds even mooi. De blush geeft een hele mooie frisse look, hij geeft een mooi schattig blosje.

En dan als laatste, de oogschaduw.
Ik weet niet welke oogschaduw ik altijd opheb, dus ik heb maar gewoon eentje gekozen.
Ik draag per dag natuurlijk verschillende oogschaduws, dus het zal nog wel eens verschillen.
De Maybelline Eyestudio oogschaduw, vind ik een hele mooie oogschaduw die ik vast wel een keer zal meenemen, hij is lekker compact!

Tools




Kwasten zijn natuurlijk erg handig bij het opmaken, dus ik neem waarschijnlijk wel wat opmaaktools mee.
Ik weet niet of het altijd grote kwasten zullen zijn, misschien liever kleine kwastjes, maar het is wel handig.
Als voorkeur koos ik de oogschaduwkwast van mijn kwastenset, en de blushkwast.
Ze komen bijde van mijn kwastenset van Ebay(24 kwasten voor €9.50) en even voor de duidelijkheid, het zijn GEEN echt Bobbi Brown kwasten! Haha!

Dit waren al mijn make-upjes voor school, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Zoals ik al zei, ik denk niet dat er elke dag hetzelfde in zal zitten, maar dit is even een voorbeeld.
Ik ben benieuwd naar wat jullie meenemen naar school qua make-up, en of jullie het überhaupt wel meenemen. Laat het me maar weten! Ik ben benieuwd.

See you next time!
Liefs,
Lotte

2 opmerkingen:

  1. Oeh, die kwasten zien er leuk uit! Weet je nog bij welke koper je ze gekocht hebt? En moest je nog verzendkosten betalen??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het echt niet meer weten bij wie ik het kwastenset heb gekocht! Maar ik heb laatst wel een heel mooi set gespot: http://www.ebay.com/itm/HIGH-QUALITY-18-MAKEUP-MAKE-UP-BRUSH-SET-POUCH-BRU08-03-/290398579069?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6767041634113913760#ht_1870wt_1031

      Bij mijn set hoefde ik geen verzendkosten erbij te betalen, dus ik had een set voor 9 euro geloof ik!
      Maar als je op ebay rond zoekt, vind je vast wel een mooi setje, succes!
      xx

      Verwijderen