zondag 28 augustus 2011

Het Dr. van der Hoog zee algen masker

Hee!

Vrijdag ging ik met mijn lieve vriendin Demi shoppen in Zwolle.
Toen we in de trein zaten kreeg ik ineens een cadeautje van haar! Ik vind het zo lief!
Ik heb toen een Dr. van der Hoog masker gekregen! Het zee algen masker.


Ik heb het masker gisteren uitgeprobeerd. Ik vind hem echt super fijn!
Hij maakt mijn huid heerlijk zacht.

Het is geen masker die gelijk al klaar is als je hem uit het pakje haalt.
In het pakje zit een poeder waar je nog een eetlepel kokend water of intensieve lotion bij moet voegen.
In het masker zit een algenextract wat er dus voor zorgt dat je vochtgehalte weer op peil wordt gebracht.
Het masker helpt ook dode huidcellen en onzuiverheden te verwijderen.

Als je bij de poeder water of lotion hebt toegevoegd, moet je alles goed mengen, als je het goed hebt gemengd krijg je een soort pasta.
Ik heb niet het hele pakje gebruikt omdat ik dan veel te veel over zou houden, dus ik heb de helft gebruikt.



Nadat je het masker hebt klaargemaakt kun je het opbrengen.
Het masker wordt na loop van tijd hard op je gezicht, dit is goed voor de bloedcirculatie.
Het masker heeft een aardig sterke geur, maar is wel heerlijk fris.


Ik heb het masker aangebracht met mijn Hema foundation kwast, die is daar echt uitstekend geschikt voor.

Als je het masker volledig hebt opgebracht, moet je het masker 15 tot 20 minuten ophouden.
Ik heb het ongeveer 15 minuten gedaan omdat ik buiten in de wind liep, en toen was het zo droog!
Als het masker droog is geworden voelt het echt heel apart, je kunt nauwelijks praten!


Op deze foto hierboven heb ik even heel erg boos gekeken en over mijn voorhoofd gewreven.
Je kunt zien dat het masker helemaal hard is geworden en het tijd was om hem eraf te halen! Doe dit met een beetje lauw-warm water.
Na een beetje boenen en doen, heb ik het masker eraf gekregen. Het was niet moeilijk om hem eraf te krijg want het leek wel of het masker weer zacht werd, heel grappig!

Nu mag ik genieten van een heerlijk zacht huidje. Ik ga het masker zeker nog een keer gebruiken en misschien ook wel kopen! Ik vind het écht een aanrader! En dat voor maar €1,89!
Dit masker van Dr. van der Hoog is ook één van de goedkoopste maskers van het merk.
Op de site van Dr. van der Hoog kun je meer informatie vinden over alle maskertjes, dus neem zeker even ene kijkje.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot de volgende keer!

Veel liefs van Lotte

Link naar de site: http://www.dr-vanderhoog.nl/nl/





1 opmerking: