vrijdag 6 januari 2012

Make-up gekregen!

Hoi!

Gister was ik bij mijn tante op bezoek en kreeg ik ineens make-up van haar!
Ze had namelijk allergische reacties op haar ogen door de make-up.
En toen we daar dus waren vroeg ze of ik ook de make-up wou hebben, nou...natuurlijk!



Dit is de make-up die ik heb gekregen.
Als eerst een Lipfinity Lasting Lip Tint van Max Factor in de kleur 04.
Dan twee Essence quattro's, de eerste is 07 over the taupe en de tweede is 05 to die for.
Dan in het midden een mono van Catrice, de 060 I Love Champagne.
En als laatst helemaal rechts een palletje van NYC in de kleur 819A Lexington Luxury.


De Lip Tint van Max Factor heeft een mooi roze kleurtje, hij lijkt een beetje op mijn Catrice lipstain maar deze is iets lichter, heel mooi!
Ikzelf koop niet snel iets van Max Factor omdat ik niet snel make-up voor 10-15 Euro koop, maar ik koop wel eens een mascara van een wat duurder merk.



Zoals je ziet zijn de quattro's een keertje geswatcht, maar verder nauwelijks gebruikt! Ze lijken net nieuw:D
Ik vind ze echt super mooi!



Deze mooie mono van Catrice heeft lekker veel shimmer en is ideaal te gebruiken als highlighter.



Dit mooie palletje van NYC vind ik ook súper mooi!
Hij heeft mooie natural kleuren en zijn perfect voor een mooie schoollook.
Ik heb al op meerdere blogs iets gelezen over NYC en heb van dit merk zelf een lipstick, maar heb nog nooit een oogschaduw uitgeprobeer, ik ben benieuwd!

Ik ben benieuwd wat jullie van de make-up vinden.
Hebben jullie ook wel eens een allergische reactie gehad op een bepaald product? En als je nog een make-up merk weet die mijn tante kan gebruiken, laat hem dan achter bij de comments!

Liefs,
Lotte



11 opmerkingen:

  1. toch wel handig zo'n tante die allergisch is!
    Ik vvolg je vanaf nu via bloglovin, leuke blog heb je!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk dat je ze hebt gekregen.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat lief dat je dat kreeg! ;D Mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke make-up heb je gekregen zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, leuk! Neem een kijkje op onze beautyblog (www.123website.nl/beautylovers)

    X <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh vervelend dat je tante allergisch is, maar wel lief dat ze jou er nu blij mee maakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog heb je! ik volg je :)
    ik heb dat palletje 'to die for' ook, die gebruik ik bijna elke dag, 1 kleur heeft nu zelfs de onderkant geraakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik weet nog wel iets voor je tante mij moeder die gebruikt dr. hauschka het is wel een wat duurder merk maar het is volgens mij voor mensen die ergens allergisch voor zijn.
    xx anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip! Zal het zeker aan haar doorgeven! Bedankt! xxx

      Verwijderen