woensdag 4 januari 2012

Fijne Essence kwasten!

Haaj!

Voor sinterklaas heb ik al de powder brush van Essence gekregen, maar nu heb ik laast
ook de smokey eyes brush van Essence gekocht! En oh wat zijn ze fijn:D


De kwasten zitten in leuke verpakkingen en zitten mooi beschermd.
De poederkwast vond ik er eerst iets te klein uitzien om voor poeder te gebruiken, maar hij is eigenlijk prima om te gebruiken voor poeder!
De smokey eyes brush is eigenlijk een kwastje voor in de arcadeboog (creasebrush).


De kwasten zijn echt héérlijk zacht!
Het smokey eyes kwastje is ook lekker stevig en goed te gebruiken.

Ik ben benieuwd of jullie ook kwasten hebben van Essence.
Ik heb ook nog de oude blush kwast van de vorige lijn, en die is eigenlijk net zo lekker zacht en werkt net zo fijn als deze kwasten, ik vind ze echte aanraders!
Liefs,
Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf geen kwasten van essence, maar ze lijken me inderdaad heel erg fijn. En ook lekker budget!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik opzich wel fijn, het zijn goede budget kwasten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb de blush kwast, die paarse en oogschaduw kwastjes.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze lijken me erg fijn! Ik heb ze vaak in mijn handen maar leg ze steeds terug.. voor deze prijs moet ik ze eigenlijk gewoon halen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er ook een paar van essence, en ben er echt blij mee! ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De creasekwast of smokey eye pencil leek mij ook echt superfijn! Ik wilde hem bemachtigen, maar volgens mij waren ze er niet, of nog niet, mijn Kruidvat faalt best hard. :')

    BeantwoordenVerwijderen