woensdag 25 januari 2012

Het Eyes Lips Face 100 colourpallet

Haaaj!

In mijn vorige filmpje heb ik laten zien dat ik mooie spulletjes had gekocht bij elf.nl
Vandaag ga ik jullie het 100 coulourpallet laten zien, veel plezier!



Ik vind het palette er echt heel er mooi uitzien! (vooral als alles nog ongebruikt is;)
Het palette is van de Elf Studio lijn en kost 12 euro.
Toen ik het palette wou bestellen was er 50% korting op dit product en kostte hij dus maar 6 euro.

Zoals de naam al zegt; er zitten 100 kleurtjes in dit palette.
Hij heeft echt hele mooie knalkleuren, maar ook hele mooie nude en lichte kleurtjes.



Wauwww.............wat een kleuren!
Links zie je de wat meer lichte kleuren en dan lopen de rijen naar de wat meer donkere kleuren.
Maar wat erg jammer is: de lichte kleuren zijn echt slecht gepigmenteerd.
Er komt weinig tot geen kleur vanaf, helaas...maar je kunt ze natuurlijk wel als lichte highliter gebruiken.



De bovenste foto is van de kleur helemaal links boven.
Zoals je ziet komt er na goed te vegen over de kleur, dit er maar vanaf, jammer!
De onderste foto is van de eerste drie kleuren helemaal links bovenaan.
Maar gelukkig zijn er maar een paar kleuren die slecht gepigmenteerd zijn, want er zijn ook kleuren die wel beter gepigmenteerd zijn!



Zoals je ziet zijn deze kleuren een stuk beter!
Nog steeds is het niet super denderend, maar wel beter dan de vorige!
Het is trouwens heel erg belangrijk dat je onder deze oogschaduws een primer/oogschaduwbasis draagt! Anders zijn de kleuren zo verdwenen!


Het handige aan dit palette is dat er ook nog een spiegeltje en twee sponsapplicators bijzitten!
Ik gebruik natuurlijk liever mijn eigen kwasten, maar het is altijd handig:D

Ik ben best tevreden over dit palette.
Sommige kleurtjes zijn wat minder, maar over het algemeen is het een prima palette.
De prijs is natuurlijk ook niet zo hoog dus topkwaliteit kun je niet verwachten, haha!
Het is leuk om met alle kleurtjes te spelen en mooie looks te maken!
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Liefs,
Lotte


Nog even een simpele look die ik gemaakt heb!

5 opmerkingen: