woensdag 12 juni 2013

NYX Propel My Eyes

Mijn allereerste NYX-product heb ik voor mijn verjaardag gekrijgen, wat was ik blij!
Ik wilde al een hele tijd iets proberen van NYX en toen ik dus iets van dit merk voor mijn verjaardag kreeg was ik helemaal happy!
Vandaag ga ik de Propel My Eyes voor jullie reviewen.
Een mascara die belooft dat je wimpers super lang worden. Ben benieuwd!




Op de zijkant van de verpakking staat informatie over de mascara.
Wajeeuu, op de verpakking staat een hele waslijst aan 'goede beloftes'
-Gelifte wimpers -verbetert de conditie van de wimpers -geeft glans (glans op je wimpers? Huh?) -geen klontjes en als laatst -gorgeous long lashes! 
Well, we will see...


Het borsteltje van deze mascara is eigenlijk vrij simpel.
Gewoon fijn om mee te werken.
Wat wel fijn is, is dat er nauwelijks klontjes aan het borsteltje blijven zitten, pluspunt! :D
Let's try this baby boy outttt!


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara.
Ze zijn van zichzelf al vrij lang, dus ik ben benieuwd wat de mascara met mijn wimpers gaat doen.



Met 2 laagjes mascara

Ik ben best tevreden over het effect van de NYX mascara.
Hij maakt mijn wimpers mooi zwart en geeft veel volume.
Alleen er is wel een een minpuntje...de mascara droogt ontzettend snel uit!
Ik had hem misschien 2/3 weken en toen begon die al uit te drogen, terwijl ik met andere mascara soms wel 2 en een half maand doe!
Helaas heb ik hem dus niet zo lang kunnen gebruiken.
Maar voor de rest ben ik erg tevreden over deze mascara.
De tientallen beloftes zijn natuurlijk een beetje verkooppraatjes, want glans toevoegen aan een mascara zie ik nog niet zo snel gebeuren ;)

Ik ben benieuwd wat jullie van de mascara vinden en wat jullie allereerste product van NYX was.
Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefssxx

3 opmerkingen:

  1. Het uitdrogen is echt een minpuntje, maar wat krijgen je wimpers een volume - nog meer volume dan je eigen bedoel ik meer, wauw! Dat is goed om te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, al is het uitdrogen een minpunt!

    BeantwoordenVerwijderen