woensdag 5 juni 2013

Inspiration: lovely bikini's + shoptips!

Hi!

Yeaaa! Ein-de-lijk wordt het warmer!
Eindelijk kunnen we iets meer onze zomerkleding gaan dragen, woehoeee!
Nu nog een klein beetje warmer en we kunnen weer gaan zwemmen, en dat betekent...bikini timeee!
Daarom vandaag een inspiration-artikel met de mooiste bikini's om een beetje inspiratie op te doen ;)
Bij dit artikel zitten ook een paar winkels en online shops tips waar je leuke bikini's kan kopen.
Have fun!






Cuteeee!





Aahh, ik hou zooo van deze kleur <3




Aztec is helemaal in deze zomer :D

Oke, ik geef toe, de bikini is echt SUPER nep op de foto, maar de kleur is wel geweldig! ^^
Geen bikini maar alsnog super mooi! 


Nu jullie een (hopelijk) een beetje inspiratie hebben kunnen opdoen, heb ik nog een paar shoptips voor jullie.
Hieronder een rijtje met online shops waar je de leukste bikini's, badpakken, tankini's weet ik veel wat allemaal, kan vinden! 
  • Otto.nl
  • Fashionchick.nl
  • Bikinisonline.eu
  • Hunckemoller.nl
  • Chilla.nl (wel vrij prijzig)
  • Stylight.nl
  • Topshop.nl

Nu een aantal winkels waar je leuke badmode kan scoren!
  • The Sting (hier heb ik zelf mijn bikini's gehaald)
  • H&M
  • Primark (lekker budget ;))
  • New Yorker
  • V&D
Ik zou vooral zeggen, kijk eens online naar leuke bikini's.
In online shops hebben ze namelijk vaak nog veel meer keuze dan in een gewone winkel, misschien een tip ;)
Hebben jullie al een leuke bikini gekocht voor dit jaar? En waar? Laat het weten in de comments!
Liefs Lotte♥
bron fotos: weheartit.com

2 opmerkingen: