zondag 13 november 2011

Chocolade masker

Hoi!

Allereerst, sorry dat ik zooo lang niet heb geschreven! Ik heb het jammer genoeg de laatste tijd heel erg druk met school, deze week heb ik weer 6 toetsen.
Ik hoop echt dat ik na volgende week vaker weer een blogpost kan posten!

Dan nu, ik heb vorige week het heerlijke chocolade masker van Mascha van Beautygloss.nl uitgeprobeerd.
Het is een masker met cacao, honing en yoghurt, hele goede ingrediënten voor een masker, daarom leek het me ook heel leuk om dit masker uit te proberen en dat heb ik gedaan!

Als eerst doe ik yoghurt in een bakje en daarbij voeg ik wat cacao, ik heb 1 grote theelepel yoghurt en 1 grote theelepel cacao gebruikt




Bij de yoghurt en cacao heb ik honing gevoegd om het lekker dik te maken. Honing is ook heel erg
goed voor je huid!
Dit moet je goed mengen totdat het een dik mengsel wordt.

Oké, ik geef toe, het ziet er niet echt smakelijk uit! 

Als je het masker opgebracht hebt, laat je het ongeveer een half uurtje zitten.


Zo ziet het masker eruit als ie goed opgedroogd is.
Als het masker droog is, was je hem er met lauw/warm water van je gezicht af.
Kijk hierbij uit dat het masker niet in je kleren komt(ook bij het aanbrengen trouwens) want cacao krijg je niet makkelijk uit je kleren.


Ik vind het masker zeer geslaagd! Hij maakt je huid lekker zacht en voed je huid ook erg goed!
Het is echt een aanrader om eens te proberen.
Na het afspoelen van je gezicht, smeer je je gezicht in met een lekkere dag/nacht crème om het te voeden.

Ik ben benieuwd wat jullie van het masker vinden en of je hem al een keer hebt uitgetest.
Zoals ik al zei heb ik het masker van het filmpje van Mascha en Nikki, het is een leuk filmpje dus
neem zeker even een kijkje! Ik heb hem onderaan het artikel gezet. Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Lotte

3 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij een heel fijn masker. Succes met school.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Alleen ik heb liever maskers die wat tegen puisten doen, aangezien ik daar nogal last van heb..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die 3e foto van boven Hahahahahahah Pret hooft !!!

    BeantwoordenVerwijderen