dinsdag 6 september 2011

Volume Million Lashes mascara


Hoi!

Voor mijn verjaardag heb ik een Douglas cadeaukaart gekregen.
Een tijdje geleden heb ik die eindelijk gebruikt, ik kon namelijk maar niet kiezen!
Ik heb gekozen voor de Volume Million Lashes mascara van L'oréal Paris.


Toen ik bij de kassa stond, zij de verkoopster dat ik er nog een gratis avondtasje bij kreeg! Ik helemaal happy:D
Het avondtasje is ook te zien in mijn kleine tasjes stash artikel.

De mascara:

De Volume Million Lashes mascara vind ik een super fijne mascara!
Hij heeft een extra groot borsteltje, voor een million lashes effect.
Wat ook erg handig is, is dat de overtollige mascara die op het borsteltje zit, binnenin de huls eraf wordt gehaald, zo heb je altijd de juiste hoeveelheid mascara op je borstel.
Wat ik wel gemerkt heb, is dat je het mascaraborsteltje niet draaiend uit de huls moet halen, maar juist gewoon recht naar boven.
Als je namelijk draaiend het borsteltje eruit haalt, komen er allemaal klontjes aan, en als de borstel recht naar boven eruit haalt niet.

Hier heb ik het mascaraborsteltje recht uit de huls gehaald

Hier heb ik het mascaraborsteltje draaiend uit de huls gehaald.

Wat de mascara belooft is dat je een million lashes effect krijgt, ik vind dat dat goed klopt! Je krijgt er mooie lange wimpers door.

Dit is hoe mijn wimpers eruit zien als ik geen mascara opheb.
En dit met mascara op.
Het lijkt er misschien een beetje op dat mijn wimpers spinnenpoten worden, maar dat valt best mee.
Want toen ik vanochtend de mascara opdeed, had ik juist géén ''spinnenpoten''. Misschien komt dit omdat ik mijn mascara er een paar keer heb afgehaald en weer heb opgedaan?
Ik doe trouwens nooit mascara op mijn onderste wimpers, omdat het dan lijkt alsof ik van die hangogen heb.

Al met al, een prima mascara!
Opnieuw kopen? Ja!
Prijs: Nu bij de Douglas voor €12 euro(aanbieding)
Normaal: 16.99.

Ik ben benieuwd wat jullie favoriete mascara is, laat het me maar weten!
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs,
Lotte

1 opmerking:

  1. Hi, De bakjes kan je denk bij elke kookwinkel kopen. Ik heb er nog een paar die heel oud zijn en een keer verzameld bij de AH.

    BeantwoordenVerwijderen