dinsdag 13 september 2011

Hema Multicolour bronzing powder

Hi!

Bronzer, het product voor een sunkissed look.
Vandaag ga ik iets vertellen over de Hema multicolour bronzing powder.



De multicolour bronzer van de Hema bestaat uit 4 gedeelten.
Eerst een klein rondje met de bruinige kleur. Deze kleur zorgt ervoor dat je een zomerse look krijgt, alsof je lekker op vakantie bent geweest.
De tweede kleur (de roze) zorgt voor de....ja, waar zorgt ie eigenlijk voor? Deze bronzer is om te mengen maar je kunt hem ook apart gebruiken. Ik denk dat je die roze kleur misschien als highlighter kunt gebruiken? Of als hele lichte blush?
De derde kleur in het midden, kun je heel goed voor shapen gebruiken.
De laatste kleur, de vierde, is perfect als highlighter. Het heeft een mooie shimmer en een mooie gouden kleur.

De swatches:

Hierboven zie je de swatches.
Natuurlijk moet een bronzer niet heel goed gepigmenteerd zijn anders krijg je niet een subtiele kleur, maar zie je allemaal strepen.
Rechts zie je de highlighter, daarna links de kleur die je voor shapen kunt gebruiken, dan de roze kleur en daarna de ''bronzer''.

Ik gebruik zelf eigenlijk niet zo vaak bronzer, maar als ik het gebruik breng ik het aan met de Essence blush brush of een poederkwast uit mijn kwastenset van Ebay.
Ik gebruik een blush kwast omdat ik deze gewoon superfijn vindt en omdat hij heerlijk zacht is.

Mijn poederkwast uit mijn kwastenset.

Ik ben benieuwd wat jullie van de bronzer vinden en wat voor bronzer jullie gebruiken.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs,
Lotte

1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie bronzer! Deze neem ik zeker mee als ik hem in de Hema zie liggen.

    BeantwoordenVerwijderen