woensdag 24 juli 2013

NYC 'In a New York color Minute' nagellak

Van het merk NYC heb ik eigenlijk nauwelijks producten.
Alleen een oogschaduwpalettje en twee nagellakjes.
Maar toen ik een tijd geleden twee super mooie lakjes kreeg, werd ik toch wel wat benieuwd.
Vandaag ga ik deze nailcandy voor jullie reviewen!




De twee lakjes heten Wild With Passion en East Village.
Eigenlijk had ik allebei de kleurtjes nog niet echt, ik vind ze erg mooi!
Er zit ook best veel nagellak in het potje, namelijk wel 9.7 ml!
Daar kun je wel even mee doen ;)
Zoals de naam al zegt, word er belooft dat de nagellak in 1 minuut droogt.
Ik ben benieuwd! 


Hhmmm, met één laagje is de dekking nog niet echt wauw.
Op naar het tweede laagje!
Begint er iets meer op te lijken, nog maar een dan!

Dit ziet er beter uit!
Na drie laagjes heb je een mooie dekkende laag, prettayy!

Nu de swatches van Wild With Passion

 Met één laagje met Wild With Passion heb je al een stuk betere dekking dan bij East Village.
Ik denk alleen dat het er met twee laagjes nóg iets mooier uitziet ;)
Hier heb ik twee laagjes aangebracht, looking gooood!
Ik vind dit echt een prachtige kleur, love it!

Ik ben zeker tevreden over deze lakjes van NYC.
East Village had wel iets beter mogen dekken maar Wild With Passion maakt het daarentegen weer gelijk goed.
Ik ben benieuwd of jullie ook lakjes hebben van dit merk en wat je er van vindt!
Liefs Lotte

5 opmerkingen: