vrijdag 11 januari 2013

Quick tip: Catrice 50% korting!

Hoi!

Vandaag kreeg ik de tip van een vriendin om jullie te informeren over de 50% korting spulletjes bij Catrice.
Er gaan namelijk een aantal producten uit het assortiment bij Catrice en die zijn dus met 50% korting te koop!
Er staan dan onder het product ''sale''.
Waarschijnlijk weten een hoop van jullie het al, maar als je het nog niet wist is dit misschien handig, haha!
Ik heb gister al een foundation en nagellak gehaald dus als je nog snel wat producten wil inslaan, grijp dan je kans! ;)




3 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag een blush en een higlighter gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam er vandaag achter, toen ik voor het eerst weer op bloglovin' zat! Super die actie', alleen ik ga dit keer NIETS kopen, denk ik. Straks als de nieuwe producten er zijn, wil je die natuurlijk proberen en waar is je geld? In de oude gestoken. Zo gaat het elk jaar bij mij en ik wordt me er net via iemand anders zijn artikel alert op, hihi. Dus ja, dit keer ga ik niets scoren! Ik ben trouwens wel benieuwd naar 't nagellakje van je! :")

    BeantwoordenVerwijderen