zondag 11 november 2012

Primark nagellak

Hoi iedereen!

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig blogposts schrijf! Ik maak namelijk lange schooldagen en heb veel huiswerk en toetsen en kan daardoor bijna niet aan mijn blog werken, mehh!:(
Maar gelukkig heb ik vandaag weer een review voor jullie.
Deze review gaat over de Primark nagellak die ik in mijn vorige shoplog heb laten zien, kijk je mee?


In dit setje nagellak zitten vier mooie nagellakjes.
De kleuren zijn echte winter/herfst kleuren die momenteel helemaal in zijn!
Voor vier nagellakjes betaal je 2,50...WHUTTT! Budget! Dat is zo ongeveer 62,5 cent per nagellakje! (Good job, rekenmachine)

De nagellak zit in simpele maar schattige, kleine flesjes.
De dopjes zijn trouwens van een beetje zacht plastic, dus niet te hard knijpen als je de flesjes open wilt maken ;)

Laten we beginnen met het paarse lakje!



Dit is hoe de nagellak eruit ziet als je 2 laagjes aanbrengt.
Deze kleur dekt niet zo heel goed helaas.
Daarom heb ik op de volgende foto nog een laagje aangebracht, nu zitten er dus 3 laagjes nagellak op.


Nu vindt ik de nagellak er een stuk mooier uitzien!
De kleur is diep, donkerpaars, heel mooi!

Dan het roze lakje:



Deze kleur dekt veel beter in één laag.
De roze kleur vind ik echt ontzettend mooi! Het heeft een beetje een kersenrode kleur, me like!^^

Dan het groene lakje:

Oké, ik wil wel even zeggen: de foto's zijn mega onscherp.
Waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het scherpstellen :(
Ik wil toch proberen om de kleur aan jullie te laten zien, ook al zie je er niet veel van, helaas.



Deze kleur dekt ook veel beter dan het eerst lakje.
De kleur is mooi donkergroen (hij lijkt op de foto blauw) en past ook helemaal bij de kleuren die deze winter in zijn!

Dan als laatste het donkerblauwe/paarse lakje:



Deze kleur is een beetje apart.
Hij is namelijk niet blauw maar ook niet paars, het is een beetje een mix!
Ik vind de kleur echt super leuk en ook al dekt deze iets minder dan de vorige twee lakjes, hij is nog steeds super mooi!
Wat me trouwens wel opvalt is dat alle lakjes een beetje stinken.
Maar gelukkig verdwijnt die geur zodra de nagellak goed is opgedroogd.

Al met al ben ik erg tevreden over de lakjes van de Primark.
De meeste dekken goed en ze hebben ook nog eens mooie kleurtjes!
Er zijn nog meer soorten setjes nagellak te koop bij de Primark, ik geloof een set met glitters en ook nog één met wat zachtere tintjes.
Ik raad dit setje dus zeker aan, al helemaal voor de prijs! :D
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs Lotte♥

5 opmerkingen: