woensdag 17 oktober 2012

Pictures of my life #3

Heee!

Vandaag heb ik na een hele lange tijd weer een ''Pictures of my life'' voor jullie.
Ik heb weer heel veel dingen gedaan de laatste tijd en van sommige dingen een foto gemaakt.
Veel kijkplezier ;)


Haha! Verveling tijdens de les ;)
Van mijn lieve mama gekregen ♥ Mmmmm
Toen ik naar de kapper ging, heeft ze op het laatst een hele mooi visgraatvlecht bij me gemaakt,  knap!
Pfffff, mega drukke week deze week! :O (Let niet op mijn ''nette'' handschrift ;))
Nieuwe schoenen! :D
Nieuwe heeeelsss :D
Mijn nagels gelakt met Take It Mint van de Cucuba collectie van Catrice! 
De Primark in Bremen.....MOET daar heen!
De perfecte dupe van DKNY Be Delicious!
Mijn mama kan héérlijke wentelteefjes maken ;)
Dit is alweer een tijdje geleden, maar hier zat ik bij mijn broer in de auto op weg naar Slagharen! Ik ging met mijn zus, haar vriend, mijn broer en mijn broertje een dagje schreeuwen, gillen en brullen ;)

Dit waren mijn Pictures of my life deel 3!
Willen jullie mij laten weten of jullie dit leuk vinden om te zien? Want dan zou ik wat meer foto's maken en iets vaker een Pictures of my life posten.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Heel veel liefs♥

7 opmerkingen:

  1. ooeeeeh wat een mooi hartje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging ook naar Slagharen! :) Leuke foto's! En die vlecht is trouwens heel mooi! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar heb je die hakken gekocht? Ze zijn echt super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's ! Maak jij al kans op een nail repair en een nail balsem van Trind ? http://www.beautybloglaura.com/2012/10/winactie-trind-nail-repair-nail-balsem.html xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wentelteefjes, nomnom! ^^ Oh en, je heels, wat zijn ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar heb je die hakken nou gekocht? Ben echt benieuwd waar ze vandaan komen!!

    BeantwoordenVerwijderen