woensdag 5 september 2012

Tip: Make-up/beauty apps!

Hoi!

Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een mobiele telefoon.
Sommige hebben een abonnement, sommige prepaid, nog weer anderen hebben internet, sommige WiFi en ga zo maar door.
Sinds ongeveer een half jaar heb ik de HTC Wildfire S, en daar zit ook Android op.
En het leuke aan Android is, is dat je daar super leuke apps mee kan dowloaden, zo ook make-up of beauty apps!




Let niet op mijn lelijke beschermfolie, maar ik hou mijn scherm liever krasvrij! Haha!
Ikzelf heb dus de HTC Wildfire S, waar ook Android op zit.
Nou bedacht ik me laatst: ''Zouden er ook apps zijn, die je uitleggen hoe je je make-up op moet doen?''
En ja, die zijn er!
Sommige apps vertellen je je de echte ''basisbegrippen'' en bij andere apps zijn er complete filmpjes van hoe je nou díe ene look maakt!



Ik zocht een leuke app op, bijvoorbeeld de ''Hoe doe je Make-up'' app.
In deze app staan allemaal leuke video's met onder andere partylooks, schoollooks, basiclooks en nog veel meer!
Dit is echt een onwijs leuke app en als je een telefoon hebt met bijvoorbeeld Android of iOS (Apple) kun je deze, en nog veel meer apps gewoon dowloaden! 
Let wel op! Want ik had nog een app gedownload die over make-up ging, maar daarna kreeg ik de hele tijd van die irritante aanbiendingen, maar zodra je die app dan weer verwijderd ben je er vanaf!

Ik ben benieuwd of jullie wel eens make-up apps dowloaden of bijvoorbeeld opmaakspelletjes doen (jaja, het blijft leuk ;)
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs,
Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten