vrijdag 17 augustus 2012

The Fruity Beauty bestaat 1 jaar!

Hoi allemaal!

Precies een jaar geleden begon ik aan mijn eerste blogpost.
Ik weet het nog goed, het ging over een palletje van de Action, het baked eyeshadow palletje.
Nu zijn we alweer een jaar verder en staan er 137 artikelen online, wow!



Ik blog nog steeds met onwijs veel plezier en leer ook steeds meer nieuwe producten kennen!
Ik ga zeker nog heel lang door!
Natuurlijk is het soms lastig om een blog te combineren met school, maar daarom heb ik soms ook een paar daagjes geen blogposts en dan daarna wel weer regelmatig.
Maar zonder jullie bestond ik eigenlijk gewoon...niet!
Dankzij jullie vind ik het nog steeds leuk om te bloggen, jullie geven altijd zulke leuke reactie's!

Omdat ik vandaag 1 jaar besta heb ik een nieuwe lay-out online gezet.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!:)
Misschien dat er ook nog een winactie aankomt, maar daar moet ik nog even over na denken, want het moet natuurlijk wel iets leuk worden ;)

Ik wil jullie heeeeeeeel erg bedanken voor het dagelijks bezoeken van mijn blog, de lieve comments, het bekijken van mijn filmpjes....gewoon alles! I love jullie!^^

Heel veel liefs van Lotte

7 opmerkingen: