zondag 5 februari 2012

Dr. van der Hoog Liefs chocolade verwenmasker

Heee!

Maskers, i love it! Vooral met dit weer!
Zaterdag is de dag voor mij om een lekker maskertje te nemen. Gister heb ik het Liefs chocolade verwenmasker van Dr. van der Hoog uitgeprobeerd, vandaag de review.



De buitenkant vind ik echt superleuk! Iets heel anders dan de andere maskers van Dr. van der Hoog.
Dit masker is jammer genoeg niet meer te koop in de winkels, maar bij winkels als: Op=op voordeelshop, Voordeelhal, Axie Maxi etc. zijn ze af en toe nog wel verkrijgbaar (en tegen een goed prijsje!)
Dit masker is trouwens ook extra leuk om met Valentijnsdag te geven!

Voordat je het masker aanbrengt is het goed om eerst je gezicht te reinigen.
Als je het masker aangebracht hebt moet je het 10-15 minuten laten intrekken.


Allereerst: wat ruikt dit masker héérlijk! Lekker naar chocolade!
Het masker prikte in het begin helaas wel heel erg, maar dat had ik laatst ook bij een ander masker die ik ophad dus ik was niet van plan om dit masker er meteen weer vanaf te halen.
Na een tijdje ging het prikkelende gevoel weg en liet ik het masker goed intrekken.



Zoals je op de foto's ziet was het masker na ongeveer een kwartiertje goed ingetrokken.
Het erafhalen ging wel wat lastig, maar ik heb een washandje gebruikt om het masker er goed af te halen (ik hoop wel dat mijn moeder het washandje nog schoonkrijgt....).


Na het masker er af te hebben gehaald, heb ik eerst een serum op mijn huid gedaan en daarna dagcrème aangebracht.
Toch ben ik helaas niet heel erg tevreden over het resultaat, er is namelijk niet veel veranderd aan mijn huid.
Misschien dat dit masker bij iemand anders beter helpt, maar bij mij had hij helaas niet veel nut, jammer!

Ik ben benieuwd naar wanneer jullie vaak een masker opdoen en of jullie dit masker ook wel eens hebben uitgeprobeerd.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs,
Lotte

2 opmerkingen: